Aniekdoetduurzaam#8

Hai mensen!

Adopteer een kamerplant

Dit heb ik zelf nog nooit gedaan. Ik vind het fijner om andere mensen voor mij planten te laten stekken. Dit vind ik ook een hele mooie en duurzame oplossing!

Verpak kadoo’tjes in een duurzame verpakking

Ook dit heb ik nog nooit gedaan… Maar vind die mooi duurzame verpakte kanootjes altijd heel mooi om te zien.

Koop de ‘lelijke’ groente

Hier let ik altijd al wel op in de supermarkt. Wat maakt het nou uit hoe iets eruit ziet?

Neem je eigen bestek mee

Ik heb laatst wel een houten setje gekocht via bol.com. Daar voelde ik mij wel een beetje stom over… Je kan net zo goed wat bestek uit de besteklade meenemen.

Leave a comment

close-alt close collapse comment ellipsis expand gallery heart lock menu next pinned previous reply search share star