Aniek test #16 de rechargeweek maandag

Hai mensen! Deze week ga ik maar weer eens de rechargeweek doen. Wanneer je meer over hierover wilt lezen kan je een van deze links ————> Aanklikken.Aniektest#41 De rechargeweek maandag

Vandaag was ik een beetje mijn voornemen om een rechargeweek te doen vergeten. Ik had al snel een kop koffie naar binnen gegooid, terwijl ik totaal niet mindfull mijn broodje hummus opat voor de televisie om half een.

Laten we ook maar direct beginnen met het opstellen van een paar regels. Dat klinkt heel serieus voor een rechargeweek he? Misschien kunnen we het een wat vriendelijkere naam geven? Wat dachten jullie van ‘ geboden om bij te leven?’

De vorige keren dat ik deze week deed haalde ik alles uit een boek. Dat boek heb ik een tijdje geleden naar de kringloopwinkel gedaan. Daarom heb ik besloten om voor deze week mijn eigen geboden te schrijven. Ook omdat ik merkte dat ik dingen van dat boek moest doen waar ik eigelijk helemaal geen belang bij had. En dat werkt dus niet bij mij.

Hierboven zie je al mijn geboden. Het is lekker overzichtelijk en niet al te lastig om mij eraan te houden. En misschien wil ik er ook nog aan toevoegen om een lijstje te maken met hoogtepunten van deze dag.

haha! Ik denk dat ik tot weinig kom vandaag. Ben echt al dik twee uur bezig met het opruimen van mijn kledingkast. Ik heb alles er maar uit getrokken ( zoals je op onderstaande foto kunt zien) en ben maar aan de slag gegaan. Ik ben nog lang niet klaar, maar dat is oke, ik doe het gewoon rustig aan.

Na het opruimen was ik zo moe, dat ik het flessen weg brengen maar doorschuif naar het einde van de week. Wel heb ik nog een beetje gestofzuigt in mijn kamertjes. Maar voor de rest van de dag heb ik maar lekker mijn rust gepakt ( wat ook de bedoeling is van deze week)

Ik ga denk ik ook niet de ww app gebruiken. In plaats van dat, eet ik gewoon niks meer na 20 uur, drink ik twee liter water per dag en drink ik alleen maar alchohol in het weekend.

Hierboven zie alvast een klein lijstje wat ik voor morgen heb gemaakt. Er komen natuurlijk nog wat dingen bij, aangezien dit wel erg weinig is.

Hieronder een lijstje van dingen waar ik tevreden over ben vandaag voordat ik mijn telefoon uitzet.

1. Lekker mijn kast uitgeruimd ( ondanks dat ik me niet fit voelde).

2. Lekker gepuzzeld ( addicted!)

3. Niks meer gegeten na het avondeten.

Leave a comment

close-alt close collapse comment ellipsis expand gallery heart lock menu next pinned previous reply search share star