Aniektest#17 een app bepaalt mijn outfit

Beste mensen.. nieuwe week en dus nieuwe kansen! Deze week test ik een app uit die mij zal helpen mij het kiezen van mijn outfit.

De laatste keer dat ik deze challenge deed Aniektest#17 een app bepaalt mijn outfit gebruikte ik een app waarmee ik al mijn kleren moest fotograferen. Hoewel de app wel leuk was duurde het erg lang om alle kleren op de foto te zetten. En een groot nadeel was dat de app geen rekening hield met het weer.

De app die ik voor deze post ga gebruiken heet ‘ what to wear’ . Je kunt de app vooral gebruiken ter inspiratie, voor wanneer je totaal niet weet wat je uit de kast moet trekken. Kleine disclaimer: ik heb natuurlijk geen enorme collectie kleren ( gelukkig maar) dus de kans is groot dat mijn outfit niet altijd lijkt op de foto.

Maandag

Hierboven zie je de look die ik vandaag ga namaken.

Ik heb gekozen voor een zwart t-shirt met friends op de voorkant. De broek is een tregging met een streep van zwart met witte blokjes aan de zijkant. De zwarte schoenen zijn van Puma. Ik heb geen gouden horloge dus ben ik voor deze rosé kleurige Casio gegaan. Het kettinkje moet een strikje voorstellen. Bij een gebrek aan een zwart petje ( ik heb ook geen petten hoofd) ben ik gegaan voor een zwarte schrunchie.

Beoordeling: 7.7

dinsdag

Hieronder kun jij mijn outfit voor vandaag zien. Waar het gisteren vooral zwart en donker was, is deze outfit een stuk lichter en daardoor helaas minder ‘ mijn ding’ dan de outfit van gisteren. Het woord ‘ vrouwelijk staat er ook bij en dat terwijl ik liever voor een stoere outfit ga.

Mijn outfit is wel wat anders dan op het plaatje. ( is de foto goed zichtbaar trouwens? ). Ik had altijd wel een witte broek, maar heb die laatst weggedaan omdat hij niet lekker zat. De top is van een vriendin van mijn moeder geweest en de schoenen heb ik ooit eens zelf gekocht maar geen idee waar. Het zijn geen leuke sandaaltjes zoals op de foto van de app, maar dat komt omdat ik alleen van die sandaaltjes heb met een hoge hak eronder en dat vindt ik niet fijn als ik de hele dag thuis ben. Het rosé horloge van gisteren had deze outfit helemaal afgemaakt, maar ik wilde afwisseling en heb daarom voor de zilveren variant gekozen vandaag. Het tasje heb ik ooit van mijn zus gekregen, zij heeft hem op Kreta gekocht.

Beoordeling: 6.8

woensdag

Zie hierboven mijn outfit van vandaag! Het was weer een beetje improviseren maar dat vindt ik juist leuk! Ik heb net een broek weggedaan die op de broek van de foto leek. Daar baalde ik best van. Het jasje is van mijn zus geweest en is zo’n beetje het enige colbertje wat mij lekker zit. De blouse is geloof ik van mijn moeder geweest en lag bij mij in de kast.

Ik draag de blouse heel weinig omdat hij zo doorschijnend is en ik telkens vergeet om een wit hemdje voor eronder te kopen. De zwarte schoentjes heb ik een paar jaar geleden voor school gekocht ( we hadden een dag in de week waarop we ‘ netjes’ moesten). De ketting weet ik niet waar die van is aangezien die gewoon in mijn kamer hing. Mijn moeder wist het ook niet meer.Ik draag mijn zilveren casio omdat die wel lekker bij mijn ketting past.En wat je niet kunt zien is dat ik bruine nagellak op mijn teennagels heb.

beoordeling: 8

donderdag

 

 

Vandaag gaan we voor een zachtroze look! Ik draag een roze blouse met witte stippen die van de vriendin van mijn moeder is geweest. De zwarte broek is van mijzelf en heb ik ooit eens bij de h&m gekocht. De roze schoenen zijn van Reebok en heb ik ooit eens van mijn zus gekregen. De oorbellen in mijn oren zijn ‘ clip ins’ aangezien ik ooit mijn gaatjes heb laten dichtgroeien omdat ze heel slordig gezet waren. Ik heb ze eigelijk nooit opnieuw laten schieten.

beoordeling: 7.5

vrijdag

Vandaag is rokjesdag! Heel irritant maar ik kon nergens in huis een spijkerrokje vinden terwijl ik zeker weet dat mijn moeder en ik allebei een spijkerrokje bezitten. Daarom heb ik maar voor deze lange rok gekozen aangezien ik verder geen korte rokjes bezit. ( note to myself: kort rokje scoren). Je ziet het niet goed, maar op mijn shirt staat het woord ‘ party’ een tikkeltje fout misschien ( haha). Ik kreeg dit shirt van mijn moeder voor oud en nieuw. Ik vond het shirt wel leuk staan bij deze rok. Verder draag ik onder de rok ( weer) mijn afgetrapte veterloze allstars. Geen roze accenten in deze outfit aangezien ik dat gisteren al had.

beoordeling: 7.2

zaterdag

Screen Shot 2020-04-25 at 14.31.48

Hai mensen! Vandaag heb ik het mijzelf een beetje gemakkelijk gemaakt. Ik vond de outfit voor vandaag heel erg lijken op de outfit van gisteren ( logica). Vandaar dat ik gewoon nog een keer dezelfde outfit aan heb gedaan maar dan met andere schoenen.

zondag

Vandaag is het de dag van mijn conclusie! De outfit die ik vandaag draag is dezelfde als die van maandag trouwens. Ik vond het een hele leuke challenge om te doen. Ik zou de app aanraden aan mensen die het lastig vinden om telkens een outfit klaar te leggen.

Leave a comment

close-alt close collapse comment ellipsis expand gallery heart lock menu next pinned previous reply search share star