Aniektest#16 de Rechargeweek zondag

Beste mensen! Ik kan niet geloven dat het nu alweer zondag is 😦 Ik vindt dat de tijd schrikbarend snel gaat ondanks dat we met zn allen in quarantaine zitten. Ik leidt eigelijk helemaal geen spannend leven op dit moment en daarom is het grappig dat de tijd zo snel gaat. Wel gek eigelijk dat ik deze periode met een heel negatief gevoel begon. Ik baalde eigelijk verschrikkelijk dat alle leuke festivals niet door konden gaan. Ik had namelijk ( vooral in mei en in juni) heel veel leuke dingen gepland. Sterker nog: Vlak voordat alle festivals werden afgelast hebben mijn vader en ik nog een tent en een staplaats voor een festival  gehuurd.

Screen Shot 2020-04-19 at 17.45.13

Inmiddels lijkt het begin van deze lockdown ( zo noem ik het maar voor het gemak) wel eeuwen geleden en is ‘ deze’ manier van leven eigelijk heel normaal voor mijn ouders en mij geworden. Al moet ik er wel bij zeggen dat wij al redelijk rustig aan het leven waren. Maar laten we het hebben over de challenge! In deze laatste post ga ik bespreken wat ik allemaal tijdens deze week heb gedaan en geef ik mijn conclusie voor deze challenge. En aan het einde kan je lezen wat de challenge voor volgende week wordt 🙂

Ik heb deze week eigelijk vrij weinig gedaan en dat voelt eigelijk heel goed. Waarom zou jij je dagen maar vol proppen met allerlei dingen? Van de ene afspraak naar de andere afspraak rennen. En dan ook nog naar dat etentje met vrienden gaan. Ik heb deze week lekker mijn rust gepakt en weer de focus gelegd op goed eten en drinken. Ook ben ik bezig gegaan met het voornemen om alleen maar alchohol te drinken in het weekend. En dat is tot nu toe goed gegaan, dus dat wil ik graag doorzetten.

Mijn conclusie:

Ik heb een vrije invulling gegeven aan de challenge aangezien dat mij leuker leek en omdat ik het boek niet meer heb. Ik heb hierdoor toch niet helemaal het idee dat ik een ‘ echte’ recharge week heb gehad. Ik heb het ‘ afzien’ gemist. Leven op groentesapjes en salades, yoga doen, om half tien onder de wol liggen enz.. Misschien een idee voor de volgende keer.

Maar er zijn gelukkig genoeg dingen wel goed gegaan tijdens deze challenge. Aan het begin van deze week voelde ik mij slap en ziekjes. Nu voel ik mij fitter en energieker. Ik heb mijn telefoon vaker links laten liggen en heb echte gesprekken gevoerd. Ik ben weer wat bewuster geworden van wat ik allemaal in mijn mond stop en heb mijn koffie/alcohol inname geminderd. Ik ben erachter gekomen dat ik geen fitness freak ben, maar het liefste een eindje ga wandelen, of lekker veel klusjes doen. Ook weet ik van mijzelf dat als ik geen wekker zet, ik zo 10+ uur kan slapen.

next week:

Ga ik elke dag mijn outfit laten bepalen door een app op mijn telefoon. Dit met de hoop op wat meer creativiteit in mijn kledingstijl ( ik kies vaak dezelfde stukken).

Leave a comment

close-alt close collapse comment ellipsis expand gallery heart lock menu next pinned previous reply search share star