Aniektest#16 de rechargeweek donderdag

Hallo mensen! Het is alweer de vierde dag van deze week en dus ook van deze challenge. Het is vandaag de eerste warme en zonnige dag van de week. Gisteren was het ook aardig zonnig, maar helaas wel een stuk kouder. Ik benut die zon lekker door veel buiten te lezen en klusjes te doen. En doordat de app op mijn telefoon het heeft begeven, zit ik weinig achter mijn laptop om aan mijn blog te werken.

Voor deze week laat ik de app op mijn telefoon maar voor wat hij is. Maar voor volgende week heb ik op mijn to-do lijstje gezet dat ik moet kijken waarom de app het niet meer doet. Ik heb telkens wanneer ik de app probeer te openen dat hij zichzelf weer afsluit. Ik heb dit probleem sinds de laatste keer dat ik de app een update heb gegeven. Heel vervelend want hierdoor wordt het lastiger om foto’s aan mijn berichten toe te voegen.

Maar genoeg gezeur! Want zeuren is zonde van deze prachtige dag. Die dag ben ik begonnen met heerlijk uitslapen. Uitslapen is toch wel hetgeen waardoor ik mijzelf weer heerlijk kan opladen. Ik krijg mijn energie niet van heel vroeg opstaan ( wat volgens het boek eigelijk de bedoeling is van deze week). Maar ik krijg mijn energie wanneer ik precies genoeg slaap heb gehad. En vandaag was het een dag waarop ik precies genoeg slaap had!

Eerst heb ik genoten van een lekker gezond ontbijtje was ik voor de televisie heb opgegeten ( oeps). Nadat het ontbijt op was kwam er een vriendin mij ophalen voor een wandeling. Het is dat ik nogal op de praatstoel zat tijdens deze wandeling, maar normaal gesproken vindt ik het heerlijk om om mijzelf heen te kijken tijdens een wandeling. Wat valt er allemaal te zien, te ruiken en te horen?

Screen Shot 2020-04-16 at 13.26.50

Na de wandeling heb ik een hele tijd gelezen in de tuin. Lekker midden in het zonnetje( eigelijk niet heel gezond ) ik heb als lunch een broodje hummus gegeten. Op een gegeven moment werdt ik heel lui door de zon en kreeg ik het idee dat ik wat moest gaan doen. Ik heb daarom maar mijn to-do lijstje erbij gepakt, maar hierop stonden niet erg veel zaken. Daarom ben ik maar alvast mijn rechargedag van morgen gaan voorbereiden.

Even wat anders: ik zag dat deze post mijn 100ste wordt! Ik heb daar helemaal niet bij stil gestaan! Om toch nog een klein feestje te vieren zal ik speciaal voor jullie een stukje appeltaart eten hoe vinden jullie dat ๐Ÿ™‚ ( Mijn vader had appeltaart in huis gehaald omdat die in de aanbieding was bij de Albert Heijn lekker romantisch he ๐Ÿ™‚ Het wordt trouwens geen appeltaart met slagroom aangezien hij de slagroom is vergeten, maar misschien is dat maar beter ook ๐Ÿ™‚

Mijn to do lijstje voor morgen:

  1. Opa komt de auto ophalen
  2. bloggen
  3. Engels oefenen
  4. Nederland beweegt workout
  5. opruimen
  6. Klusjes doen voor mijn ouders
  7. de cavia’s naar buiten gooien
  8. Gezond eten en niet teveel alchohol en koffie
  9. mediteren

 

top drie

  1. Favo programma gekeken
  2. lekker gewandeld
  3. appeltaart gegeten ๐Ÿ™‚

Leave a comment

close-alt close collapse comment ellipsis expand gallery heart lock menu next pinned previous reply search share star